Eνώνουμε τη ΔΩΡΙΚΗ ΡΙΒΙΕΡΑ με τα ΑΛΠΙΚΑ ΒΑΡΔΟΥΣΙΑ

Eνώνουμε τη ΔΩΡΙΚΗ ΡΙΒΙΕΡΑ με τα ΑΛΠΙΚΑ ΒΑΡΔΟΥΣΙΑ
* Eνώνουμε τη ΔΩΡΙΚΗ ΡΙΒΙΕΡΑ με τα ΑΛΠΙΚΑ ΒΑΡΔΟΥΣΙΑ. Είναι το blog έκφρασης όλων των Δωριέων.Γράφουν Σύλλογοι & Συμπατριώτες μας, από τα 55 χωριά της Δωρίδας.

Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΝΕΟΣ ΔΙΣΚΟΣ 33 ΣΤΡΟΦΩΝ

ΝΕΟΣ ΔΙΣΚΟΣ 33 ΣΤΡΟΦΩΝ

HIS MASTER’S VOICE

Κυκλοφόρησε μετά από χρόνια δίσκος σε βινύλιο 33 στροφών με τίτλο

Πάρτε μου μέτρα πάρτε μου

Α’ Πλευρά

·         «Δημοσιονομική προσαρμογή για πάντα» ,

·         «Κόψτε κόψτε τις συντάξεις κόψτε μας και τους μισθούς»

·         «Ελα καημένο ΔΝΤ»

·         «Ο φίλος μου ο Κλωντ Τρισέ»

·         Kalo kouragio Ellines

·         Χωρίς σάλιο

Β’ Πλευρά

·         Οίκοι μηδενικής ανοχής (Αξιολογήστε μας)

·         Και το ευρώ της μάνας

·         Που’σαι καημένη μου δραχμή

·         Πάρτε μου μέτρα πάρτε μου

·         Κατεβάζω καντήλια

·         Θα γυρίσει κι ο τροχός

Ο δίσκος πωλείται 500 παλιές δραχμές (για να συνηθίζουμε σιγά σιγά)

·         Η μεγάλη επιτυχία που κάνει πάταγο είναι το Θα γυρίσει κι ο τροχός

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου