Eνώνουμε τη ΔΩΡΙΚΗ ΡΙΒΙΕΡΑ με τα ΑΛΠΙΚΑ ΒΑΡΔΟΥΣΙΑ

Eνώνουμε τη ΔΩΡΙΚΗ ΡΙΒΙΕΡΑ με τα ΑΛΠΙΚΑ ΒΑΡΔΟΥΣΙΑ
* Eνώνουμε τη ΔΩΡΙΚΗ ΡΙΒΙΕΡΑ με τα ΑΛΠΙΚΑ ΒΑΡΔΟΥΣΙΑ. Είναι το blog έκφρασης όλων των Δωριέων.Γράφουν Σύλλογοι & Συμπατριώτες μας, από τα 55 χωριά της Δωρίδας.

Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011

ΚΡΟΚΥΛΕΙΟ - Εργασίες στο Χωριό μας

www.krokilio.gr/news/

Εργασίες στο Χωριό μας


Εχθές και ημέρα Τρίτη 05 ΙΑΝ 2011 με τα μηχανήματα του δήμου που βρίσκονται στο χωριό μας ξεκίνησε το καθάρισμα επί του κεντρικού δρόμου από τον Μακρυγιάννη έως και την Αγία Παρασκευή επίσης τα μηχανήματα καθάρισαν και άλλους αγροτικούς δρόμους μέσα στο χωριό πού ήταν αναγκαία για την διέλευση των κτηνοτρόφων του  χωριού μας,καθώς και τον δρόμο προς το νεκροταφείο και την κάτω γειτονιά.


ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΘ. ΜΠΑΡΜΠΟΥΤΗΣ
ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ  Τ. Κ  ΚΡΟΚΥΛΕΙΟΥ

Εργα και Ημέρες στο Χωριό μας


Αγαπητοί συγχωριανοί.

Κατά την ανάληψη των καθηκόντων μου ως εκπρόσωπος του Κροκυλείου, από τον απερχόμενο πρόεδρο του χωριού μας νιώθω μεγάλη υποχρέωση να σας ενημερώσω.

Εδώ και πολλά  χρόνια πλέον επίσημα το χωριό μας ως αναφορά την επίλυση των προβλημάτων του αλλά και την καλαισθησία του βρισκόταν σε χειμερία νάρκη.

Αυτό αποδεικνύεται από το παρακάτω πρωτόκολλο που συντάξαμε  εγώ και ο απερχόμενος πρόεδρος.

Α. ελλείψεις βασικών εγγράφων από το πρωτόκολλο αλληλογραφίας για τις οποίες θα έπρεπε να λάβω γνώση  για τις περεταίρω ενέργειες αυτών των θεμάτων.

Β.  δεν έγινε ποτέ τοπικό συμβούλιο για να παρθεί κάποια απόφαση θετική για το χωριό μας και ένα που έγινε τον 2/2007 δεν βρέθηκαν τα πρακτικά.

Γ.  δεν μου έγινε κατάδειξη χώρων ύδρευσης ,φρεατίων ,δεξαμενών κ.λ.π  λόγω άρνησης του παραδίδοντος .

Δ.  δεν μου παραδόθηκαν από πουθενά κλειδιά .

Αυτά όλα προς ενημέρωση σας διότι όπως καταλαβαίνετε θα πρέπει όλοι μαζί να βοηθήσουμε το χωριό μας, απλά εσείς  γνωστοποιώντας  μου κάποια προβλήματα που εγώ μπορεί να μην έχω ολοκληρωμένη άποψη ή να μην γνωρίζω  προηγούμενες ενέργειες επί του θέματος τα οποία είναι μακροχρόνια  ή  και για κάποια θέματα πού είναι σε εξέλιξη  με νομικούς μεσάζοντες, έτσι ώστε να μπορέσουν να χαρακτηριστούν άμεσα και αναγκαία  ως προς την επίλυση τους στα επόμενα δημοτικά συμβούλια  και μάλιστα πολλά από αυτά είναι και θέματα υγιεινής για το χωριό μας .

Επισκέφτοντας την κάτω  γειτονιά διαπίστωσα μια τριτοκοσμική κατάσταση ως αναφορά  τα σκουπίδια  που κατέβασε το ρέμα εκεί μετά το κλείσιμο του για την διάνοιξη  ενός δρόμου ,όπως  έχω υπόψη μου άρτια και για το θέμα τις αποχέτευσης πάλι στην κάτω γειτονιά αλλά και στο κομμάτι από την οικία του πλάτανου έως την μεγάλη βρύση.

Το τηλέφωνο μου ( 6946-977060)είναι στην διάθεση όλων σας οποιαδήποτε στιγμή και για οτιδήποτε αφορά το χωριό μας . δείτε κάποιες φωτογραφίες και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα



ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΘ. ΜΠΑΡΜΠΟΥΤΗΣ
ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ Τ. Κ ΚΡΟΚΥΛΕΙΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου