– Ποιοί συμμετέχουν στα διάφορα όργανα
Του Παύλου Δωριάδη (από το DORIDA News )
Πραγματοποιήθηκε στο Λιδωρίκι η πρώτη πανηγυρική συνεδρίαση του νέου Δημοτικού Συμβουλίου Δωρίδας.
Επίσης συζητήθηκε το ακανθώδες και επείγον θέμα των σκουπιδιών ενώ ο Δήμαρχος , παρουσία όλου του Δημοτικού Συμβουλίου έδωσε τις κατευθυντήριες γραμμές προς τους Προέδρους και Εκπροσώπους των Τοπικών Συμβουλίων.
Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου , όπως αναμενόταν εξελέγει ο Δημοτικός Σύμβουλος της συμπολίτευσης Παναγιώτης Ζέτος , από τα Τροιζόνια.
Αντιπρόεδρος ο Δημοτικός Σύμβουλος της μείζονος αντιπολίτευσης Κωνσταντίνος Παλασκώνης , από την Αρτοτίνα.
Γραμματέας του Συμβουλίου εξελέγει ο Δημοτικός Σύμβουλος της πλειοψηφίας Παπαγεωργίου Παναγιώτης από την Αμυγδαλιά. Κανονικά έπρεπε να εκλεγεί εκπρόσωπος από την δεύτερη παράταξη της αντιπολίτευσης, αλλά ο επικεφαλής της Χρήστος Τριανταφύλλου δεν δέχτηκε να έχει ο συνδυασμός του εκπρόσωπο στο Προεδρείο , διότι όπως είπε ο Νόμος δεν του δίνει κάποια αρμοδιότητα.
Στη συνέχεια έγινε η προβλεπόμενη από το Νόμο διαδικασία για την εκλογή και συγκρότηση των δύο Επιτροπών . Και στις δύο θα προεδρεύει για τον πρώτο χρόνο ο ίδιος ο Δήμαρχος Γιώργος Καπεντζώνης. Για τις άλλες θέσεις των δύο εξαμελών επιτροπών εξελέγησαν οι εξής:
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
1. Αντωνόπουλος Κωνσταντίνος Αντιδήμαρχος
2. Καραχάλιος Δημήτριος ( ΔΩΡΙΔΑ για ΟΛΟΥΣ )
3. Κοκμοτός Αθανάσιος ( ΔΩΡΙΔΑ για ΟΛΟΥΣ )
4. Χαραλάμπους Εμμανουήλ ( ΔΩΡΙΔΑ για ΟΛΟΥΣ )
5.Κουτσούμπας Κωνσταντίνος ( ΔΩΡΙΔΑ ΝΕΑ ΠΝΟΗ )
6.Τριανταφύλλου Χρήστος ( ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ )
ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΙ
Ευσταθίου Ανδρέας ( ΔΩΡΙΔΑ για ΟΛΟΥΣ )
Γκόλφης Γεώργιος ( ΔΩΡΙΔΑ για ΟΛΟΥΣ )
Φλετούρης Κώστας ( ΔΩΡΙΔΑ για ΟΛΟΥΣ )
Γιαννόπουλος Αντώνιος ( ΔΩΡΙΔΑ ΝΕΑ ΠΝΟΗ )
Μήτρου-Θεοχάρη Βάγια ( ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ )
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ
1.Ράπτης Ιωάννης Αντιδήμαρχος2.Γκόλφης Γεώργιος ( ΔΩΡΙΔΑ για ΟΛΟΥΣ )
3.Παπαγεωργίου Παναγιώτης ( ΔΩΡΙΔΑ για ΟΛΟΥΣ )
4.Φλέγγας Ιωάννης ( ΔΩΡΙΔΑ για ΟΛΟΥΣ )
5.Τσακούμης Αλέξανδρος ( ΔΩΡΙΔΑ ΝΕΑ ΠΝΟΗ )
6.Ζωητός Κωνσταντίνος ( ΔΩΡΙΔΑ ΝΕΑ ΠΝΟΗ )
ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΙ
Τσιλίκης Χρήστος ( ΔΩΡΙΔΑ για ΟΛΟΥΣ )
Ασημάκη Δήμητρα ( ΔΩΡΙΔΑ για ΟΛΟΥΣ )
Λώλος Γεώργιος ( ΔΩΡΙΔΑ για ΟΛΟΥΣ )
Υφαντής Κωνσταντίνος ( ΔΩΡΙΔΑ ΝΕΑ ΠΝΟΗ )
Μήτρου-Θεοχάρη Βάγια ( ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ )
ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΩΝ
Επίσης ο Δήμαρχος ανακοίνωσε την απόφασή του για τους 4 Αντιδημάρχους που όρισε , Ράπτη Ι. , Αντωνόπουλο Κ. , Ευσταθίου Ανδ. και Τσιλίκη Χρήστο με τις αρμοδιότητες που θα έχουν και οι οποίες είναι :
ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ Ανδρέας ΕυσταθίουΕπίσης ο Δήμαρχος ανακοίνωσε την απόφασή του για τους 4 Αντιδημάρχους που όρισε , Ράπτη Ι. , Αντωνόπουλο Κ. , Ευσταθίου Ανδ. και Τσιλίκη Χρήστο με τις αρμοδιότητες που θα έχουν και οι οποίες είναι :
ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟ
1. Δημοτικής Ενότητας Ευπαλίου με αρμοδιότητες και ευθύνη:
1.1 Λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα,
1.2 Παρακολούθησης της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα,
1.3 Μέριμνας για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα,
1.4 Υπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας,
1.5 Συνεργασίας με τους Προέδρους και τα μέλη των Τοπικών Κοινοτήτων και τους Εκπροσώπους των Τοπικών Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους,
1.6 Εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των εντός των πρώην Δημαρχείων υλικών περιουσιακών στοιχείων. .
ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘ’ ΥΛΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟ
1. Περιβάλλοντος
2. Καθαριότητας
3. Ηλεκτροφωτισμού
4. Ύδρευσης – Άρδευσης
5. Αποχέτευσης
6. Συντήρησης δημοτικών δρόμων
7. Συντήρησης κοινοχρήστων χώρων
8. Συντήρησης παιδικών χαρών
9. Κοιμητηρίων
10. Εορταστικού και πανηγυρικού διακόσμου
11. Τέλεσης πολιτικών γάμων
12. Ενημέρωση και επίλυση θεμάτων των πολιτών σε αιτήματα – αναφορές σε σχέση με το αντικείμενό του (τοπικό και καθ’ ύλη)
ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ Ιωάννης Ράπτης
ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟ
1. Δημοτικής Ενότητας Βαρδουσίων με αρμοδιότητες και ευθύνη:
1.1 Λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα,
1.2 Παρακολούθησης της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα,
1.3 Μέριμνας για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα,
1.4 Υπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας,
1.5 Συνεργασίας με τους Προέδρους και τα μέλη των Τοπικών Κοινοτήτων και τους Εκπροσώπους των Τοπικών Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους,
1.6 και έλεγχο για τη διαφύλαξη των εντός των πρώην Εποπτεία Δημαρχείων υλικών περιουσιακών στοιχείων.
ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘ’ ΥΛΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟ
1. Πολεοδομικού και χωροταξικού σχεδιασμού
2. Γεωργικού σχεδιασμού και υποδομών
3. Κτηνοτροφικού σχεδιασμού και υποδομών
4. Δημοτικών σφαγείων
5. Λατομείων
6. Αλιευτικού σχεδιασμού και υποδομών
7. Χορήγησης αδειών καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, εμπορίου, λαϊκών αγορών
8. Πολιτικής Προστασίας
9. Δημοτικής αστυνόμευσης
10. Κυκλοφοριακού σχεδιασμού και σήμανσης
11. Εποπτείας και κίνησης δημοτικών αυτοκινήτων και μηχανημάτων και μηχανολογικού εξοπλισμού
12. Συντήρησης αγροτικών δρόμων
13. Συντήρησης δημοτικών κτιρίων
14. Τέλεσης πολιτικών γάμων
15. Ενημέρωση και επίλυση θεμάτων των πολιτών σε αιτήματα – αναφορές σε σχέση με το αντικείμενό του (τοπικό και καθ’ ύλη)
1. Δημοτικής Ενότητας Λιδωρικίου με αρμοδιότητες και ευθύνη:
1.1 Λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα,
1.2 Παρακολούθησης της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα,
1.3 Μέριμνας για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα,
1.4 Υπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας,
1.5 Συνεργασίας με τους Προέδρους και τα μέλη των Τοπικών Κοινοτήτων και τους Εκπροσώπους των Τοπικών Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους,
1.6 Εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των εντός των πρώην Δημαρχείων υλικών περιουσιακών στοιχείων.
ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘ’ ΥΛΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟ
1. Κοινωνικών Υπηρεσιών (Υγείας, Πρόνοιας, Πρόγραμμα Βοήθεια στο Σπίτι, κλπ)
2. Νέας γενιάς, παιδικής φροντίδας, παιδικών σταθμών
3. Ευπαθών ομάδων πληθυσμού
4. Τρίτης ηλικίας
5. Παιδείας
6. Πολιτισμού
7. Αθλητισμού
8. Εύρυθμης λειτουργίας γραφείου αλλοδαπών
9. Ανάπτυξης εθελοντισμού
10. Μεταφορών
11. Τέλεσης πολιτικών γάμων
12. Ενημέρωση και επίλυση θεμάτων των πολιτών σε αιτήματα – αναφορές σε σχέση με το αντικείμενό του (τοπικό και καθ’ ύλη)
ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟ
1. Δημοτικής Ενότητας Βαρδουσίων με αρμοδιότητες και ευθύνη:
1.1 Λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα,
1.2 Παρακολούθησης της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα,
1.3 Μέριμνας για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα,
1.4 Υπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας,
1.5 Συνεργασίας με τους Προέδρους και τα μέλη των Τοπικών Κοινοτήτων και τους Εκπροσώπους των Τοπικών Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους,
1.6 και έλεγχο για τη διαφύλαξη των εντός των πρώην Εποπτεία Δημαρχείων υλικών περιουσιακών στοιχείων.
ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘ’ ΥΛΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟ
1. Πολεοδομικού και χωροταξικού σχεδιασμού
2. Γεωργικού σχεδιασμού και υποδομών
3. Κτηνοτροφικού σχεδιασμού και υποδομών
4. Δημοτικών σφαγείων
5. Λατομείων
6. Αλιευτικού σχεδιασμού και υποδομών
7. Χορήγησης αδειών καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, εμπορίου, λαϊκών αγορών
8. Πολιτικής Προστασίας
9. Δημοτικής αστυνόμευσης
10. Κυκλοφοριακού σχεδιασμού και σήμανσης
11. Εποπτείας και κίνησης δημοτικών αυτοκινήτων και μηχανημάτων και μηχανολογικού εξοπλισμού
12. Συντήρησης αγροτικών δρόμων
13. Συντήρησης δημοτικών κτιρίων
14. Τέλεσης πολιτικών γάμων
15. Ενημέρωση και επίλυση θεμάτων των πολιτών σε αιτήματα – αναφορές σε σχέση με το αντικείμενό του (τοπικό και καθ’ ύλη)
ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ Χρήστος Τσιλίκης
ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟ1. Δημοτικής Ενότητας Λιδωρικίου με αρμοδιότητες και ευθύνη:
1.1 Λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα,
1.2 Παρακολούθησης της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα,
1.3 Μέριμνας για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα,
1.4 Υπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας,
1.5 Συνεργασίας με τους Προέδρους και τα μέλη των Τοπικών Κοινοτήτων και τους Εκπροσώπους των Τοπικών Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους,
1.6 Εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των εντός των πρώην Δημαρχείων υλικών περιουσιακών στοιχείων.
ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘ’ ΥΛΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟ
1. Κοινωνικών Υπηρεσιών (Υγείας, Πρόνοιας, Πρόγραμμα Βοήθεια στο Σπίτι, κλπ)
2. Νέας γενιάς, παιδικής φροντίδας, παιδικών σταθμών
3. Ευπαθών ομάδων πληθυσμού
4. Τρίτης ηλικίας
5. Παιδείας
6. Πολιτισμού
7. Αθλητισμού
8. Εύρυθμης λειτουργίας γραφείου αλλοδαπών
9. Ανάπτυξης εθελοντισμού
10. Μεταφορών
11. Τέλεσης πολιτικών γάμων
12. Ενημέρωση και επίλυση θεμάτων των πολιτών σε αιτήματα – αναφορές σε σχέση με το αντικείμενό του (τοπικό και καθ’ ύλη)
ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ Κωνσταντίνος Αντωνόπουλος
ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟ1. Δημοτικής Ενότητας Τολοφώνος με αρμοδιότητες και ευθύνη:
1.1 Λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα,
1.2 Παρακολούθησης της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα,
1.3 Μέριμνας για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα,
1.4 Υπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας,
1.5 Συνεργασίας με τους Προέδρους και τα μέλη των Τοπικών Κοινοτήτων και τους Εκπροσώπους των Τοπικών Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους,
1.6 Εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των εντός των πρώην Δημαρχείων υλικών περιουσιακών στοιχείων.
ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘ’ ΥΛΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟ
1. Προγραμματισμού, Ανάπτυξης και Οργάνωσης των Διοικητικών Υπηρεσιών, εποπτεία των Νομικών Προσώπων εκτός παιδικών σταθμών, των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών και των e-kep
2. Αποτελεσματικότητα και απόδοση των Διοικητικών Υπηρεσιών και των Νομικών Προσώπων, διασφάλιση της ποιότητας των επί μέρους λειτουργιών τους
3. Εποπτεία και έλεγχο της Οικονομικής Υπηρεσίας, του Γραφείου διαχείρισης υλικού, συντονισμό ελέγχου μετρητών ύδρευσης και είσπραξης ανταποδοτικών τελών
4. Αξιοποίησης της Δημοτικής περιουσίας, παρακολούθηση της λειτουργίας κληροδοτημάτων και αξιοποίηση της περιουσίας τους
5. Ανάπτυξη και παρακολούθηση Μηχανοργάνωσης, Συστημάτων Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών, νέων τεχνολογιών, καινοτομιών, ζητημάτων Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Διαφάνειας, καθώς και λειτουργίας αναμεταδοτών του Δήμου
6. Εκπόνηση μελετών και ερευνών για την ανάπτυξη του Δήμου,
7. Σχεδιασμό και παρακολούθηση προγραμμάτων οικονομικής ανάπτυξης,
8. Εποπτεία, έλεγχο και παρακολούθηση αναπτυξιακών προγραμμάτων (ΕΣΠΑ, λοιπών προγραμμάτων συγχρηματοδοτούμενων από την Ευρωπαϊκή Ένωση, προγραμμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, Εθνικών προγραμμάτων, κλπ)
9. Επιχειρηματικότητας και οικονομικής ανάπτυξης
10. Τουριστικού σχεδιασμού και υποδομών
11. Τέλεσης πολιτικών γάμων
12. Ενημέρωση και επίλυση θεμάτων των πολιτών σε αιτήματα – αναφορές σε σχέση με το αντικείμενό του (τοπικό και καθ’ ύλη)
Ένα θέμα που συζητήθηκε ακόμα ήταν και αυτό των σκουπιδιών και ο τρόπος που θα αντιμετωπισθεί , αφού ο Νόμος απαγορεύει να τα μαζεύουν πλέον ιδιώτες. Αποφασίστηκε , μέχρι να διευκρινιστούν μερικά πράγματα με εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών μέσα στις επόμενες ημέρες, να γίνει συντονισμένη προσπάθεια με τα υπάρχοντα απορριμματοφόρα και τις αρμόδιες υπηρεσίες των 4 δήμων αλλά και εθελοντισμό ώστε να αντιμετωπισθεί το πρόβλημα.
Τέλος ο Δήμαρχος μίλησε παρουσία όλου του Δημοτικού Συμβουλίου και στους Προέδρους και εκπροσώπους των Τοπικών Συμβουλίων που είχαν προσκαλεστεί στη συνεδρίαση , δίνοντας τις κατευθυντήριες γραμμές για τη λειτουργία και το σημαντικό ρόλο που αναλαμβάνουν να επιτελέσουν.
- ΠΗΓΗ το, DORIDA news / www.dorida.blogspot.com /
( Posted by ΕΥΠΑΛΙΟ ... καθ΄οδόν στο 02/01/2011)
.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου