Eνώνουμε τη ΔΩΡΙΚΗ ΡΙΒΙΕΡΑ με τα ΑΛΠΙΚΑ ΒΑΡΔΟΥΣΙΑ

Eνώνουμε τη ΔΩΡΙΚΗ ΡΙΒΙΕΡΑ με τα ΑΛΠΙΚΑ ΒΑΡΔΟΥΣΙΑ
* Eνώνουμε τη ΔΩΡΙΚΗ ΡΙΒΙΕΡΑ με τα ΑΛΠΙΚΑ ΒΑΡΔΟΥΣΙΑ. Είναι το blog έκφρασης όλων των Δωριέων.Γράφουν Σύλλογοι & Συμπατριώτες μας, από τα 55 χωριά της Δωρίδας.

Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

Το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού θα λειτουργήσει Κανονικά

Τη λειτουργία του Χ.Κ. Παρνασσού επιβεβαίωσε ο Διευθυντής Λειτουργίας του  Πάνος Δρίβας

Η αθρόα προσέλευση των επαγγελματιών του Παρνασσού και η απουσία των αυτοδιοικητικών ήταν τα κύρια χαρακτηριστικά της συνάντησης που διοργάνωσε η ΕΤΑ προκειμένου να ενημερώσει τους επαγγελματίες και τους φορείς του Παρνασσού για την τρέχουσα κατάσταση του Χιονοδρομικού Κέντρου, τις δυνατότητες λειτουργίας του και τις αναπτυξιακές προοπτικές που προδιαγράφονται.

Το βασικό κορμό της ενημέρωσης ανέλαβε ο Διευθυντής Λειτουργίας του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού κ. Πάνος Δρίβας. Η συνάντηση έγινε το πρωί της Τρίτης 23 Νοεμβρίου 2010 στις εγκαταστάσεις υποδοχής στα Κελλάρια του Παρνασσού.

Μέσα από τη συζήτηση με τους επαγγελματίες αναδείχθηκε το μεγάλο ενδιαφέρον τους για τη βιωσιμότητα του Χ.Κ. ανώ από την πλευρά της εταιρείας αναδείχθηκε ως ιδιαίτερα σημαντικό θέμα για την ΕΤΑ ότι κάθε χρόνο για τη λειτουργία του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού χρεώνεται 2 εκατ. Ευρώ. Ακόμη πιο σημαντικό όμως, είναι το ζήτημα του ιδιοκτησιακού καθεστώτος που διέπει το χώρο που βρίσκονται οι εγκαταστασεις του Χιονοδρομικού. Συγκεκριμένα, όπως δήλωσε ο κ. Πάνος Δρίβας, Διευθυντής Λειτουργίας του Χ.Κ. Παρνασσού, και οι δύο απόπειρες να παραχωρηθεί η ιδιοκτησία της γης στην ΕΤΑ προσέκρουσαν στην ένσταση το 1977 του Δήμου Αράχωβας και το 2007 του Δήμου Αμφίκλειας. Αποτέλεσμα η αδυναμία αδειοδοτήσεων και η μεγάλη δυσκολία αναπτυξιακών παρεμβάσεων στο χώρο και τις εγκαταστάσεις του Κέντρου.

Οι στόχοι της Διοίκησης του Χ.Κ. Παρνασσού
Σύμφωνα με τον κ. Δρίβα, οι στόχοι της Διοίκησης του Κέντρου είναι η νομιμότητα, η εύρυθμη λειτουργία και η ανάπτυξη του Παρνασσού. Η ΕΤΑ όρισε την εταιρεία ECOSHINE που θεωρείται μια από τις καλύτερες εταιρείες παγκοσμίως  στον τομέα μελέτης για την ανάπτυξη των Χιονοδρομικών Κέντρων. Εκτίμηση της εταιρείας αυτής για τη βελτίωση των οικονομικών μεγεθών είναι ο εκσυγχρονισμός των εγκαταστάσεων, διότι οι υφιστάμενες εγκαταστάσεις έχουν υψηλό κόστος συντήρησης – όλοι άνω των 30 ετών λειτουργίας – αλλά και υψηλό κόστος λειτουργίας. "Επιδιώκουμε λοιπόν, να αποκτήσουμε λιγότερους αναβατήρες, μεγαλύτερους και με μεγαλύτερη αξιοπιστία, προσδοκώντας αφενός να μειώσουμε τα έξοδα αφετέρου να ξαναπροσεγγίσουμε τους χιονοδρόμους που στράφηκαν – όχι άδικα – σε άλλους προορισμούς είτε εντός Ελλάδος είτε εκτός. Μοιραζόμαστε μια «πίτα» περίπου 200.000 χιλιάδων χιονοδρόμων στην Ελλάδα..."

Το θέμα του προσωπικού
Ειδικά για το θέμα των εργαζομένων σημείωσε: «Ένα Χιονοδρομικό Κέντρο αν θέλει να έχει μια σωστή λειτουργία πρέπει να διαθέτει ένα πυρήνα εργαζομένων που για το δικό μας Κέντρο εκτιμώ ότι πρέπει να είναι στα 15-20 άτομα σε 12μηνη απασχόληση και να πλαισιώνεται με ένα εποχιακό προσωπικό – δηλαδή ο Παρνασσός να φτάνει το χειμώνα τα 100 άτομα προσωπικό – αλλά αυτός ο πυρήνας να διαθέτει την τεχνογνωσία και την εξειδίκευση στο βουνό...»

Το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού θα λειτουργήσει Κανονικά και φέτος
Για το θέμα της λειτουργίας φέτος και τις φήμες που ανησύχησαν τους επαγγελματίες ο κ. Δρίβας ανέφερε: «Σε ότι αφορά το χειμώνα 2010-2011 πρώτα να σας πω όχι Ράδιο-Αρβύλα. Έχω ακούσει διάφορες φήμες που δεν έχουν καμιά βάση. Το Χιονοδρομικό λειτουργεί χάρη στην τεχνογνωσία και τη χρηματοδότηση της ΕΤΑ από το 1956 μέχρι το 2010.
Μην ανησυχείτε για το αν θα λειτουργήσουμε. Θα λειτουργήσουμε και όσο μπορούμε καλύτερα, όπως κάνουμε κάθε χρόνο. Μη σας μπερδεύει ότι κλείνει η θητεία ενός εργολάβου παροχής υπηρεσιών που συνεργαστήκαμε για λόγους πρακτικούς. Θα γίνει νέος διαγωνισμός για να προκύψει ένας νέος εργολάβος. Στο μεταξύ το Χιονοδρομικό θα λειτουργήσει όπως λειτουργούσε όλα τα χρόνια, με το ίδιο προσωπικό, με τις ίδιες υπηρεσίες...»

Και Συνέχισε για το θέμα της εξυπηρέτησαης των πελαατών του Χ.Κ.: «Παρέχουμε πολυήμερα εισιτήρια ανοικτών ημερομηνιών για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών του Χιονοδρομικού. Ανάλογα δε με τις ημέρες που αγοράζει κανείς τόσο μεγαλύτερη είναι η έκπτωση. Χαρακτηριστικό είναι ότι το εισιτήριο των 80 ημερών έχει 70% έκπτωση. Επίσης, ο κάθε ξενοδόχος μπορεί να προμηθεύει μέσω internet εισιτήριο για το Χιονοδρομικό Κέντρο στους πελάτες του, σε ότι αφορά την ημερήσια κάρτα...»

Ο Διευθυντής λειτουργίας του Χ.Κ. Παρνασσού στάθηκε επίσης στις δυσκολίες που αντιμετωπίζει κατά τη λειτουργία του. Ανέφερε ότι δημιουργούνται προβλήματα είτε από τον όχι καλό εκχιονισμό του δρόμου είτε από την όχι καλή διαχείριση της κυκλοφορίας προς το Χιονοδρομικό. Συμπλήρωσε σχετικά: «Μου κάνει εντύπωση όταν ακούω από τους όμορους Δήμους και τους επαγγελματίες των όμορων Δήμων να έχουν απαιτήσεις από το Χιονοδρομικό Κέντρο να κάνει εκχιονισμό των δρόμων, κάτι που δεν είναι δική του αρμοδιότητα αλλά των ΟΤΑ. Το Χιονοδρομικό έχει εκχιονιστικά μηχανήματα προκειμένου να καλύπτει τις δικές του ανάγκες για τη μεταφορά του προσωπικού του και τον καθαρισμό του πάρκινγκ. Καλό θα ήταν η τοπική κοινωνία, η οποία καρπούται από τη λειτουργία του Χιονοδρομικού κέντρου να συμπεριφερθεί υπεύθυνα απέναντι στον πελάτη της και να φροντίσει για την πρόσβασή του στο Χιονοδρομικό. Δεν λέω ότι το Χ.Κ. δεν πρέπει και αυτό να προσπαθεί να διευκολύνει την πρόσβαση, αλλά το κύριο καθήκον του είναι η λειτουργία του.
Όσο για την αστυνόμευση, έχω προσπαθήσει πολλές φορές από την Αστυνομία είτε Αράχωβας είτε Αμφίκλειας, για τη διαχείριση της κυκλοφορίας. Τυχαίνει να πω και εγώ και υπάλληλοι στον ανεύθυνο οδηγό λεωφορείου ή τζιπ που ανεβαίνει χωρίς αλυσίδες ότι θα δημιουργήσει πρόβλημα όχι μόνο στον εαυτό του αλλά και στους άλλους οδηγούς και να εισπράξω ένα ωραιότατο βρίσιμο. Μακάρι να υπήρχε ένα αστυνομικό όργανο να επιβάλει την τάξη και να εφαρμόσει το Νόμο. Άλλο ένα θέμα, λοιπόν που η τοπική κοινωνία μπορεί να βοηθήσει είναι στην εφαρμογή της αστυνόμευσης...»
Στη συνέχεια το λόγο πήραν οι επιχειρηματίες του Παρνασσού οι οποίοι ζήτησαν από την ΕΤΑ να υιοθετήσει μια πιο ευέλικτη τιμολογιακή πολιτική προκειμένου να γίνει η διαμονή στον Παρνασσό πιο ελκυστική. Επίσης, τέθηκε το θέμα της αναβάθμισης του Χ.Κ. με την αντικατάσταση των αναβατήρων, αλλά και την παροχή υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας για τους επισκέπτες.

.
Αναρτήθηκε από Εφημερίδα "ΠΑΡΝΑΣΣΟΣ" .
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου