Eνώνουμε τη ΔΩΡΙΚΗ ΡΙΒΙΕΡΑ με τα ΑΛΠΙΚΑ ΒΑΡΔΟΥΣΙΑ

Eνώνουμε τη ΔΩΡΙΚΗ ΡΙΒΙΕΡΑ με τα ΑΛΠΙΚΑ ΒΑΡΔΟΥΣΙΑ
* Eνώνουμε τη ΔΩΡΙΚΗ ΡΙΒΙΕΡΑ με τα ΑΛΠΙΚΑ ΒΑΡΔΟΥΣΙΑ. Είναι το blog έκφρασης όλων των Δωριέων.Γράφουν Σύλλογοι & Συμπατριώτες μας, από τα 55 χωριά της Δωρίδας.

Δευτέρα, 22 Νοεμβρίου 2010

ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΕΙ Η ΓΡΑΜΜΗ ΑΙΓΙΟ – ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΚΑΡΙ ! ! !

¨Αγώνας ταχύτητος¨ έχει ξεκινήσει  μεταξύ θεσμικών και επιχειρηματικών παραγόντων με σημείο αναφοράς το Υπουργείο Ναυτιλίας, ώστε να βρεθεί η λύση που θα δώσει συνέχεια στη λειτουργία της πορθμειακής γραμμής  Αγίου Νικολάου – Αιγίου.
Έγκυροι κυβερνητικοί κύκλοι εκτιμούσαν ότι η λύση θα βρεθεί, ώστε να μην κλείσει η γραμμή που θα πλήξει την οικονομική αλλά και την κοινωνική ζωή της Δωρίδας αλλά και γενικότερα της Φωκίδας και του Αιγίου.
Όπως είναι γνωστό η ιδιοκτήτρια εταιρεία του επιβατηγού – οχηματαγωγού πλοίου ΖΑΧΑΡΙΑΣ έχει ανακοινώσει ότι στις 24 Νοεμβρίου το αποσύρει λόγω παλαιότητας αφού έχει κλείσει 35ετία ζωής και ότι στις προθέσεις της είναι να μη αντικατασταθεί, γιατί το δρομολόγιο κρίνεται ασύμφορο.
Αξιόπιστες πληροφορίες όμως αναφέρουν ότι στην περίπτωση που το Υπουργείο Ναυτιλίας εγκρίνει την επιδότηση ως άγονη γραμμή, η εταιρεία έχει έτοιμο άλλο πλοίο, το ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΡΥΠΗΤΗ, να δρομολογήσει συνεχίζοντας κανονικά τα δρομολόγια.
Σε αντίθετη περίπτωση, το υπουργείο έχει τη δυνατότητα, να επιλέξει τη λύση της απευθείας ανάθεσης σε άλλη εταιρεία που θα αναλάβει να πραγματοποιεί με πλοίο της τα δρομολόγια.
Σήμερα και τις επόμενες ημέρες θα ενταθούν οι επαφές και οι συσκέψεις από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και είναι βέβαιο, όπως τόνιζαν αρμόδιοι κύκλοι, ότι η λύση θα βρεθεί και η πορθμειακή γραμμή θα συνεχίσει να λειτουργεί, ώστε να μη οδηγηθούν σε περαιτέρω μαρασμό οι παραλιακές ζώνες των παραλιακών περιοχών της Δωρίδας και της Αιγιάλειας .
Να επισημάνουμε εδώ ότι η γραμμή αυτή, που λειτουργεί από το 1978, είναι η μοναδική που συνδέει τη Πελοπόννησο με τη Στερεά Ελλάδα σε όλο τον Κορινθιακό κόλπο, εκτός της αντίστοιχης του Ρίου-Αντίρριου και της ομώνυμης γέφυρας και όπως είναι κατανοητό παίζει ζωτικό ρόλο στις τοπικές οικονομίες και ιδιαίτερα αυτής της Δωρίδας.
Το βέβαιο είναι ότι μετά την λειτουργία της Γέφυρας Ρίου-Αντίρριου η κίνηση στη πορθμειακή γραμμή Αγίου Νικολάου – Αιγίου έπεσε σημαντικά με αποτέλεσμα η εταιρεία να περικόψει αρκετά δρομολόγια και να μειώσει τα πλοία από 3 σε 1 .  Πριν από λίγους μήνες μάλιστα είχε θέσει το θέμα στο αρμόδιο Υπουργείο, ότι η γραμμή είναι ασύμφορη αν δεν επιδοτηθεί και θα αναγκαστεί να αποσυρθεί.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου